Вузлики напам'ять



Самостійна робота з теми « Числівник»

1.     Підкресли числівники:
Стіл ,вісімнадцять ,вікно , сміливий, тридцять сім, телевізор,
сміятися , шість, співати , допомога, чотирнадцять, другий.
2.Постав питання до поданих числівників
П’ятдесят , другий, тринадцять, сорок девять.
       3.Склади словосполучення :числівник  з іменником
9       (груша), 7 (машина), 12 (м’яч), 8 ( літра), 19 ( гривня ).
      4Склади та запиши речення з поданими словами:
Сорок,  вісім,  другий.




ПІ учня ____________________________________


                                 
                                                                Дата
                                                             Диктант                                     

                                                              Весна
                          Сонечко посилає  на землю свої промінці. Почав зникати сніг.         Загомоніли дзвінкі струмочки. На дахах будинків плачуть бурульки.
               Усі радіють теплу. Дмитро та Василько пускають на воду паперові           човники.

Робота з літературним твором

Природа навесні

1.     Вибери весняне явище природи.
а) Сонце нижче опускається на небосхилі
      б)  з’являються плоди
      в)  на річках і ставках скресає крига
2.     Першими з вирію повертаються
а)  грак, чиж, жайворонок, шпак
      б) лебідь, дрізд, дика качка, журавель
      в) ластівка, соловей, зозуля, стриж
3.     Продовж речення.
      Тварини і рослини, яким загрожує небезпека зникнення, занесені
      а)  до Червоної книги.
      б)   до Чорної книги.
      в)   до Жовтої книги.
4.     Підпиши назви ранньоквітучих рослин.


                                           
                                          
 а_______________                б_______________               в_______________
5.     Познач послідовність змін, які відбуваються навесні з вербою.
а)  набубнявіють бруньки
      б)  зацвітають квіти
      в) закінчується стан спокою
      г)  з’являються листки
6.Познач послідовність весняних явищ у житті птахів.
      а)  будують гнізда
      б)  насиджують яйця
      в) повертаються із вирію
      г)вигодовують пташенят

           

                

               Діагностична робота « Частини мови»

            1)Слова, які відповідають на питання  який?  яка? яке?  виражають         

                А  назви предметів   Б  ознаки предметів   В  дії предметів



            2)Вкажи  слово, яке відповідає  на питання  хто?     

                 А   заєць           Б   весна           В   дорога



                3) Обери слово, яке називає дію предмета

                А   малюнок    Б   малювати       В   намальований



                4)Добери слова, протилежні за значенням.

              Товстий -____________.  Молодий - ______________.



                5)Зміни  словосполучення за зразком

               Зразок.  Яскрава  квітка – яскраві  квітки.

              Зелена  ялинка  – _______________________________.

               Зимовий  день  – _______________________________.

          6)Постав  запитання до слів: калина(…), мавпа(…), бігає (…),                       свіжий (…), п’ять(…)

             7) Додай до поданих слів службові слова так, щоб утворилися
             речення. Запиши.
             Петрик катався___ лижах. Бабуся спекла пиріжки __вишнями.
        ___ небі співають ластівки. ___кущем сховався їжак.

              8)Запиши правильно речення.
                Ікрасиваічудоваукраїнськаріднамова.


.........                             Діагностична робота з математики
                     1)Розв'язати приклади:
                      68 + 24              53 – 29
                      47 + 36              38 +27
                      91 – 25              74- 27
                     2) Розв'язати задачу:
            У магазині за день продали 28 кг моркви, петрушки-12  кг ,
            а цибулі на 5 кг  більше, ніж моркви та петрушки разом.
            Скільки кілограмів цибулі продали за день у магазині?
                      3) Обчислити вирази:
                      43+ ( 56-7) -12
                       90 – ( 37 +9 -11)
                      4) Порівняти вирази:
                      32 см * 3 дм 2 см
                      8 дм 6 см  * 85 см
                      5) Постав дужки так, щоб одержати істинні рівності:
                       33 + 15 - 12 - 6 =30           33 +15 – 12 – 6 =42

.
........
..........                               
                                                Тест  з математики

                                                      Завдання 1


                        Розглянь малюнок. Скільки всього грибочків? 












                          Обери правильну відповідь.

                         А)по 2 взяти 4 рази

                          Б)по 2 взяти 3 рази

                          В)по 3 взяти 3 рази


                                                      Завдання 2
                         Розглянь малюнок. Скільки всього квітів? 
                                                       

                                          
                         Обери правильну відповідь
                          А)по 3 взяти 3 рази
                           Б)по 2 взяти 2 рази
                           В)по 3 взяти 2 рази

                                           Завдання 3
              Який вираз із поданих можна прочитати за схемою:  «по….»
                                        А)4+4+4+4+4+4
                                         Б)20+20+5+20
                                         В)12+12+21+12

                                         Завдання 4
     До свята матуся купила 3 коробки шоколадних цукерок
     по 10   цукерок у кожній. Скільки всього цукерок
      купила матуся?
                                                                

                   А)40 цукерок
                   Б)20 цукерок
                   В)30 цукерок


                             

                                                  САМОСТІЙНА РОБОТА « ВИДИ РЕЧЕНЬ»

        1.Познач всі правильні твердження :

          А.  Речення виражає закінчену думку

          Б.  Речення називає ознаку предмета.

          В.  Складається зі слів

          Г.  Вкінці речення ставиться , -

          Д.   Вкінці речення ставиться . ? !



        2.За метою висловлювання речення бувають:

         А. окличні, неокличні

         Б. розповідні, питальні, спонукальні

        3. Яка група слів утворює речення?

          А. Перші ніжні з'явилися на деревах.

          Б.  На деревах з'явилися перші ніжні листочки.
          В. З'явилися на деревах .

        4. Познач розповідне, неокличне речення.
            А. На квітах багато бджілок.

            Б. На квітах багато бджілок!

         5. Визнач вид речення:
                  Діти, допомагайте батькам!
           А. розповідне
           Б. питальне
           В. спонукальне

           6. Визнач вид речення:
         Коли відзначають День Землі?
            А. спонукальне
            Б. питальне
            В. Розповідне

                                    




                                              
                            ЯДС.  ТЕСТ « КИЇВ-СТОЛИЦЯ УКРАЇНИ»
                  1. Де розташований Київ: 
              а) в Азії;      б) в Європі;   в) в Америці

                       2. На честь кого названо Київ:
        а) старшого брата Кия;  б) сестри Либідь; в) молодшого брата Хорив

                   3. Станція метро "Арсенальна":

         а) найдовша в світі;   б) найкоротша в світі;  в) найглибша в світі

                  4. Неофіційний символ Києва

                     а) каштан;  б) клен;  в) береза

                      5. Центральна вулиця Києва:

            а) Грушевського;  б) Хрещатик;  в) Паркова

                

                                     

              ПРОСТІ  ЗАДАЧІ  НА  ДІЛЕННЯ
                 

     1) 16 олівців розклали в 4 коробки. Скільки олівців в кожній коробці?
                              А.   5                             Б.   4                                 В.  6

      2)10 слив розклали порівну на 2 тарілки. Скільки слив на кожній тарілці? 
                       А. 8                               Б.   5                                    В.  4

        

   3)Мама спекла 6 рогаликів. Вона розклала їх у пакети, по 3  рогалики в кожний. Скільки потрібно пакетів?


               А.  2                            Б.  3                                      В.  4            
4)  Хлопці помили 40 груш і розклали їх порівну в 5 кошиків.Скільки груш у кожному кошику?

                       А.  9                           Б.  8                               В.  7
5) 21 абрикос розклали по 3 у кожну тарілку. Скільки взяли для цього  тарілок?

                        А.  5                          Б. 6                                В. 7
 6)  Марічка принесла 16 слив - порівну синіх і жовтих. Скільки синіх слив принесла Марічка?

                       А.  7                           Б.  8                                   В.    
7) Бабуся спекла 20 пиріжків і розклала їх у 4 тарілки. По скільки пиріжків буде в кожній тарілці?
                      А.   5                            Б. 6                           В.4





            Самостійна робота з математики № 1
         
1)  58 + 24                   71 – 34
              39 + 36                    65 – 29
18  + 27                    34 – 17
45 + 38                    53 – 25

   2) 49 – 5 х 3               18 + 80 : 8
                          60 : (48 -38)           70 – 14 : 14 х 1 + 9
         1 х (7 + 4)                4 х 4 : 2



       Самостійна робота № 2

                  1) Пастух пасе стадо із 86 тварин: корів-75, а решта –коні.

  На скільки більше  корів, ніж коней у стаді?

   2)На ставку плавало 25 гусей, а качок на 15 більше.
 Скільки всього птахів плавало на ставку?
                           3) У буфеті стоять 18 графинів, 5 глечиків,а склянок на 9 менше,

              ніж графинів і глечиків разом. Скільки склянок у буфеті?

                         4) У музиканта є 8 сопілок, дудочок на 2 менше, а свищиків на 6

              більше, ніж дудочок. Скільки свищиків у музиканта?

                        5) У вазі лежало 12 груш. П'ять груш з'їли. На скільки більше груш залишилось, ніж з'їли?

 
Самостійна  робота з математики № 3

                     1)У Каті було 30 гривень. Вона купила 2 морозива по 10 гривень

за кожне. Скільки гривень залишилось у Каті?

                      2) У Дмитра 7 купюр по 2 гривні. Матуся дала йому ще 6 гривень.
Скільки гривень стало у Дмитра?
                       3) Коли з бідона вилили молоко в 4 банки, по 2 літри у кожну, то

                            в ньому залишилося 9 л молока. Скільки л молока було в бідоні?

                       4)У Марічки було 5 коробок олівців, по 10 шт. у кожній, а у Надійки

                           3 коробки, по 8 олівців у кожній. На скільки більше олівців у Марічки,
ніж у Надійки? 


                

                 Діагностична робота з української мови

          1)Продовж речення:  Текст складається з трьох частин – це :

           ______________________

           ______________________

           ______________________

          2) Види текстів бувають : (допиши)

            ________________________________

            ________________________________

            ________________________________

           3) Прочитай текст. Познач заголовок, який відповідає тексту.


                 Був прозорий свіжий ранок, омитий вночі рясним дощем. Поспішно

           танули останні хмарки. По оздобленій росою землі безшумно гуляло

           сонце.

           А. Останні хмарки

           Б.Ласкаве сонце

           В. Ранок



            4) Простав правильно нумерацію в реченнях, щоб утворився текст.


                 ____     Вони дружно почали ліпити хатку. 

           ___    Навесні повернулися ластівки.

              ___    У гніздечку з'явилися ластів'ята. 

                                    ___    Вони веселим щебетанням зустрічали сонце.



             5) Доповни опис котика 


              У котика __________ очі, ________ніс    і  ________зубки.

          У нього ________ вуса,  _________ хвіст. Шерсть у тваринки

          __________  кольору.  

         

                                       Діагностична робота
                                      Форми земної поверхні. Гірські породи. Ґрунт

1.     Поверхня нашої планети нерівна.

  А.  так

      Б.  ні

2.     Височини на карті позначають

  А. зеленим кольором

                                              Б.  жовтим і світло-коричневим кольором

      В.  синім кольором

3.     Продовж речення.

      На території України розташовані

         А.  Карпатські гори

      Б.  Кримські гори

                              В. Карпатські та Кримські гори

4.     Доповни речення.

·                                          Території суші, які мають рівну поверхню – це _____________________.

            Рівнини поділяються на __________________ 
                                                                     та    ____________________.

·                                              Головна властивість ґрунту − ___________________________.

5.    Встанови відповідність  ( познач стрілочками).



камяне вугілля

                                                                        виготовляють посуд
    


кухонна сіль

глина

                                                                  обігрівають житло


                                                                вживають у їжу
 









                                6.     Підкресли назви гірських порід, які є у вашому краю.
 

   
кам’яне вугілля               пісок                       граніт

 
                Підсумкова   діагностична  робота  з математики

        1)Розв'язати задачу:
                    На шести тарілках лежало по 2 яблука, а на одній тарілці 5 яблук.
Скільки 
           яблук лежало на всіх тарілках?
        2) Обчислити:
             38 + 25               7  х 1+ 18
                93 - 16                45  х 0 + 16
              24 + 56              14 : 14 + 19
             90 - 45                2 х 6 – 12
         3) Обчислити вирази:
              18 + (15 +21) : 4
              60 – 36 : 9 х 2
          4) Порівняти:
               7 дм 4 см *  4 дм 7 см
                81 см *  9 дм
                3м 6 дм * 36 дм
           5) Накреслити прямокутник, довжина якого 5 см, а ширина 2 см.
               Знайти периметр прямокутника.
            6) Вставити замість зірочки відповідний знак дії, щоб рівності були
                правильні.
              40 * 10 * 2 = 35                     28 * 16 * 8 =30
              

             
 
              
       





































...
,,,,,
...,










Немає коментарів:

Дописати коментар